ورق پیش عایق چه خصوصیاتی دارد؟

از گذشته تاکنون حفاظت و مراقبت از محل زندگی اهمیت زیادی داشت. به مرور زمان انواع مختلف عایق تولید شد که هر کدام مزایا و معایب خود را داشتند. به مرور زمان و با گسترش تکنولوژی ورق پیش عایق تولید شد. انواع مدل‌ های پلی اورتان و ورق پیش عایق در تاسیسات کاربرد بالایی دارد و برای اجرای پروژه‌های مختلف در سراسر دنیا استفاده می‌شود.
ورق کانال پیش عایق در جنس‌های مختلفی مانند پلی یورتان، آلومینیوم، کربن، فایبرگلاس و گالوانیزه تولید می‌شوند. ورق کانال پیش عایق اجرا و نصب راحتی دارد، تمیز کردن سطوح آن آسان است، از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند، عایق حرارتی و برودتی خوبی است و وزن بسیار سبکی دارد.
تمامی این مزایا سبب استفاده از ورق پیش عایق در تاسیسات شده است و در تهویه مطبوع از آن‌ها استفاده می‌شود، ورق پیش عایق که در ساخت کانال پیش عایق کاربرد دارد، رنگ آمیزی راحتی دارد و شست و شوی آن‌ها بسیار راحت است.
همچنین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد و به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند. قیمت ورق پیش عایق با توجه به مزایایی که ارائه می‌دهد، مقرون به صرفه است. ورق پیش عایق قیمت مختلفی دارد، ضخامت، ابعاد و نوع جنس از فاکتورهای مهمی است که قیمت ورق پیش عایق در بازار را تعیین می‌کند.

ورق پیش عایق