کانال پلی یورتان چیست؟

مواد پلیمری معروف به پلی اورتان‌ها خانواده‌ای از پلیمرها را تشکیل می‌دهند که در واقع با بسیاری از پلاستیک‌های دیگر متفاوت است زیرا هیچ مونومر اورتان وجود ندارد و پلیمر تقریبا به طور ناموجود در طول ساختن یک جسم خاص ایجاد می‌شود. از نظر سلامت و ایمنی ورق پلی اورتان و پارچه پلی یورتان در برابر واکنش‌هایی که برای آن‌ها ایجاد می‌شود بی خطر هستند.
با این حال، انواع مدل‌ های پلی اورتان از نظر شیمیایی نمی‌توانند مشکلاتی را برای محیط و افراد به وجود بیاورند. کانال پلی یورتان (Polyurethane Duct) از نوعی عایق پلی اورتان ساخته شده است، به کار بردن آن به عنوان یک پوشش هیچگونه محدودیت‌هایی وجود ندارد و بدون محدودیت زیست محیطی و همین طور سلامت و ایمنی افراد می‌توان از آن بهره‌مند شد. تولید و اجرای کانال پلی یورتان به زمان زیادی نیاز ندارد و با سرعت بالایی انجام می‌گیرد. کانال های پلی یورتان انعطاف پذیر هستند که برای کاربردهای هوا، گرد و غبار و مواد سبک طراحی شده‌اند.
یکی از اصلی‌ترین مزایای کانال پلی اورتان مقاومت عالی آن در برابر سایش است. کانال های پلی اورتان مقاومت بسیار خوبی در برابر سوخت، روغن، گریس و بسیاری از حلال‌ها دارند، از این رو مصارف پلی اورتان‌ در صنایع مختلف بسیار زیاد است. این باعث می‌شود که آن‌ها به ویژه برای کاربردهایی مانند تولید خودرو، فولاد و آلومینیوم و چاپ مناسب باشند. تمامی این مزیت‌های سبب شده است تا کانال پلی یورتان فروش خوبی در بازار داشته باشد.

کانال پلی یورتان