ورق پلی اورتان چه کاربردهایی دارد؟

هنگامی که ماده از گروه استرها و دی ایزوسیانات با هم ترکیب می‌شوند، پلی اورتان به دست می‌آید. ورق پلی اورتان کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد و برای تهیه‌ی الیاف مصنوعی، انواع اسفنج‌ها، چسب‌ها و الاستومرها از آن استفاده می‌شود. ضربه پذیر بودن و مقاومت عالی در برابر سایش از ویژگی‌های خوب ورق پلی اورتان کانال به شمار می‌آید.
ورق های پلی یورتان در رنگ‌ها و سختی‌های مختلف قابل سفارش هستند. در ابتدا ورق‌های پلی اورتان برای کاربردهای مختلف از جمله کنترل لرزش طراحی شده بودند، اما به دلیل اینکه به راحتی در دسترس بودند و قیمت مناسبی داشتند مصارف پلی اورتان‌ در صنایع مختلف روز به روز بیشتر شد. الاستومرهای میکرو سلولی ورق پلی اورتان یک سیستم مهندسی شده است که می‌تواند به روش‌های مختلفی برای ارائه خواص بی نظیر به طیف گسترده‌ای از محصولات تنظیم شود.
با تغییر آرایش شیمیایی و نسبت‌های پخش، پلی اورتان مخلوط می‌تواند سخت یا نرم باشد و با سرعت سریع یا آهسته بهبود می‌یابد. از آنجا که این مواد در قالب‌های بسته ساخته شده بطور خاص تولید می‌شوند، فاکتورهای کنترل کننده از قبیل زمان، دما و فشار باعث می‌شوند یک مستطیل شکل مداوم با صورت‌های صاف تشکیل شود. انواع مدل‌ های پلی اورتان برای مشتریانی که آن را برای تولید قسمت نهایی کار استفاده می‌کنند، ایده آل است.

ورق پلی اورتان